مطالب مرتبط:
استعمال همزمان سیگار سنتی و الکترونیکی و افزایش خطر سرطان ریه
انفجار مرگبار در قلب سوریه؛ 10 قربانی در یک لحظه
پزشکیان برای هر جراحی قلب چقدر دستمزد می گیرد؟
داغ ترین تصاویر از فشن شوی طارمی در قلب میلان
داغ ترین تصاویر از فشن شوی طارمی در قلب میلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 18:252024-08-08پزشكي

راه اندازی پیوند قلب و ریه در گیلان


رییس علوم پزشکی گیلان، در حال حاضر پیوند کبد و کلیه و پوست و قرنیه را انجام می دهیم و به دنبال دو پیوند قلب و ریه هستیم و مقدمات کار فراهم شده و پس از تکمیل ساختمان مرکز پیوند در رشت، - ایسنا/گیلان رییس علوم پزشکی گیلان، در حال حاضر پیوند کبد و کلیه و پوست و قرنیه را انجام می دهیم و به دنبال دو پیوند قلب و ریه هستیم و مقدمات کار فراهم شده و پس از تکمیل ساختمان مرکز پیوند در رشت، راه اندازی می شود.

دکتر محمدتقی آشوبی دکتر امروز، 18 مردادماه در آیین تجلیل از خیرین سلامت استان گیلان، از جلب اعتماد خیرین سلامت استان خبر داد و اظهار کرد: گیلان استانی سرسبز است، اما در فضای فیزیکی بهداشت و درمان محرومیت دارد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های ملی و استانی و خیرین برای جبران عقب ماندگی های حوزه سلامت، افزود: با خیرین سلامت تعامل قوی داریم و ساخت مرکز سرطان و مرکز پیوند استان را دنبال می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رتبه های اول تا سوم مرگ و میر استان را مرتبط با سرطان دانست و تاکید کرد: گیلان قطب پیوند شمال کشور بوده و ساختمان جدید مرکز پیوند استان پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارد.

آشوبی به کمک خیران برای احداث مراکز خدمات جامع سلامت اشاره و عنوان کرد: فرسودگی مراکز درمانی شهرستان رشت بیشتر از سایر شهرستان هاست.


برچسب ها: پیوند - خیرین سلامت - گیلان - پیوند قلب - استان - سلامت - خیرین
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پیوند قلب و ریه در گیلان

راه اندازی پیوند قلب و ریه در گیلان